Manavgat Belediyesi İbrahim Sözen Gençlik Merkezi bünyesinde düzenlenen resim kursu öğrencileri, yıl boyu hazırladıkları çalışmaları Yıl Sonu Resim Sergisi kapsamında sanatseverlerle buluşturdu.
Gençlik Merkezi'nde gerçekleştirilen serginin açılış törenine öğrenciler, veliler ve çok sayıda davetli katılım sağladı. Serginin açılış programına katılan Manavgat Belediye Başkan Vekili Av. Mehmet Çiçek, genç ressamların eserlerini tek tek inceleyerek çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Öğrencilerin sanata olan ilgisine ve yıl içerisindeki gelişimlerine dikkat çeken Mehmet Çiçek, sergiye ilişkin şu ifadeleri kullandı:
“İbrahim Sözen Gençlik Merkezi’ndeki resim kursumuzun yıl sonu sergisinin açılışını yaptık. Öğrencilerimiz yıl boyunca, hayallerini kalemlerinin ucuna aktarmışlar. Çok güzel, çok başarılı tablolar ortaya çıkarmış. Hepsini tebrik ederim.”
Eğitim süreçleri öğretmen N.Ş. rehberliğinde yürütülen kursiyerler, farklı tekniklerle ortaya koydukları eserleri sergilemenin heyecanını yaşadı. Ziyaretçiler tarafından yoğun ilgi gören tablolar, gençlerin sanatsal yeteneklerini ve yaratıcılıklarını yansıttı.