5’inci Organize Sanayi Bölgesi içerisinde faaliyet gösteren bir tekstil fabrikasında, sabah saatlerinde toplu zehirlenme şüphesiyle ilgili olay yaşandı. Fabrika bünyesindeki içme suyunu tüketen işçilerde ani sağlık sorunları meydana geldi.
İşçilerin ortak kullanım alanındaki suyu kullanmalarının ardından baş dönmesi ve mide bulantısı şikayetleri başladı. Durumun fark edilmesiyle birlikte, fabrikadaki çalışanlar tarafından vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi'ne ihbar yapıldı.
Olay yerine sevk edilen ambulanslar aracılığıyla, rahatsızlanan toplam 25 işçi Şehitkamil Devlet Hastanesi’ne nakledildi. Hastanede müşahede altına alınan çalışanların sağlık durumlarının olumlu olduğu ve hayati tehlikelerinin bulunmadığı bilgisi paylaşıldı.
Yaşanan toplu rahatsızlığın kaynağını belirlemek amacıyla yetkililer tarafından resmi inceleme başlatıldı. Fabrikadaki su tesisatı ve içme suyu kaynakları üzerinde gerekli kontrollerin yapılması bekleniyor.