Tarsus-Adana-Gaziantep otoyolu Nurdağı kesiminde seyir halindeki bir tırda yangın meydana geldi. Öğle saatlerinde Narlı gişeleri mevkiinde gerçekleşen olayda, tır tamamen yanarak kullanılamaz duruma geldi.
Edinilen bilgiye göre, seyir halindeyken henüz belirlenemeyen bir nedenle tırda alevler yükseldi. Yangını fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekerek kendisini aracın dışına attı. Olayın ardından 112 Acil Çağrı Merkezi'ne yapılan bildirim üzerine bölgeye itfaiye, sağlık ve jandarma ekipleri yönlendirildi.
Kısa sürede büyüyen ve tüm aracı saran alevler, itfaiye ekiplerinin yoğun müdahalesi neticesinde kontrol altına alınarak söndürüldü. Yangın sonucunda tır tamamen yanarak kullanılamaz hale geldi. Otoyol üzerindeki trafik akışı, olay nedeniyle bir süre kontrollü olarak sağlandı.
Yetkililer, yangının çıkış sebebinin belirlenmesi amacıyla geniş çaplı bir soruşturma başlattı. Bölgede güvenlik önlemleri artırılırken, olayla ilgili incelemeler devam ediyor.