Dünya genelinde yaygın olarak kullanılan sosyal medya mecralarında erişim problemleri tespit edildi. X ve Reddit platformlarında yaşanan teknik aksaklıklar, geniş bir kullanıcı kitlesinin dijital içeriklere ve topluluk paylaşımlarına ulaşmasını engelledi.
X Platformunda Yoğunluk Artışı
Pazartesi sabahı saatlerinde X platformu için yapılan bildirimlerin sayısı 35 bini aştı. Kullanıcılar tarafından iletilen şikayetlerde, uygulamanın tamamen açılmadığı veya ana akış ile zaman tüneline erişimin sağlanamadığı ifade edildi. Sorunun özellikle ABD merkezli bazı büyük şehirlerde yoğunlaştığı gözlemlendi.
Bölgesel Kesintiler ve Şehirler
Erişim sorunlarına ilişkin veriler incelendiğinde, bildirimlerin ağırlıklı olarak Boston, New York, Raleigh, Atlanta, Miami, Chicago ve Houston gibi şehirlerden geldiği görüldü. Söz konusu platform tarafından, yaşanan kesintinin kaynağına veya çözüm aşamalarına dair henüz resmi bir açıklama yapılmadı.
Reddit Kullanıcıları da Sorun Yaşıyor
Eş zamanlı olarak Reddit platformunda da erişim şikayetleri kaydedildi. Sabah saatlerinde düşük seviyelerde seyreden kesinti bildirimlerinin kısa sürede üç bini geçtiği belirtildi. Kullanıcıların bir kısmının doğrudan uygulama üzerinden, bir kısmının ise web sitesi üzerinden sunucu bağlantı sorunları yaşadığı bildirildi.