🇺🇸 USD 46,46₺ ▲0.06%
🇪🇺 EUR 53,13₺ ▼0.24%
🥇 ALTIN 6.257₺ ▼6.99%
₿ BTC 3,00M₺ ▲0.74%
22 Haziran 2026, Pazartesi
Teknoloji

Sosyal Medya Platformlarında Erişim Sorunu: X ve Reddit'te Kesinti Yaşanıyor

X ve Reddit platformlarında yaşanan teknik sorunlar nedeniyle dünya genelinde erişim kısıtlamaları yaşanıyor. X için 35 binden fazla, Reddit için ise 3 binden fazla kesinti bildirimi yapıldı.

İmza: Manşet Noktası Teknoloji Servisi Yayın: 👁 9,723
Sosyal Medya Platformlarında Erişim Sorunu: X ve Reddit'te Kesinti Yaşanıyor

Dünya genelinde yaygın olarak kullanılan sosyal medya mecralarında erişim problemleri tespit edildi. X ve Reddit platformlarında yaşanan teknik aksaklıklar, geniş bir kullanıcı kitlesinin dijital içeriklere ve topluluk paylaşımlarına ulaşmasını engelledi.

X Platformunda Yoğunluk Artışı

Pazartesi sabahı saatlerinde X platformu için yapılan bildirimlerin sayısı 35 bini aştı. Kullanıcılar tarafından iletilen şikayetlerde, uygulamanın tamamen açılmadığı veya ana akış ile zaman tüneline erişimin sağlanamadığı ifade edildi. Sorunun özellikle ABD merkezli bazı büyük şehirlerde yoğunlaştığı gözlemlendi.

Bölgesel Kesintiler ve Şehirler

Erişim sorunlarına ilişkin veriler incelendiğinde, bildirimlerin ağırlıklı olarak Boston, New York, Raleigh, Atlanta, Miami, Chicago ve Houston gibi şehirlerden geldiği görüldü. Söz konusu platform tarafından, yaşanan kesintinin kaynağına veya çözüm aşamalarına dair henüz resmi bir açıklama yapılmadı.

Reddit Kullanıcıları da Sorun Yaşıyor

Eş zamanlı olarak Reddit platformunda da erişim şikayetleri kaydedildi. Sabah saatlerinde düşük seviyelerde seyreden kesinti bildirimlerinin kısa sürede üç bini geçtiği belirtildi. Kullanıcıların bir kısmının doğrudan uygulama üzerinden, bir kısmının ise web sitesi üzerinden sunucu bağlantı sorunları yaşadığı bildirildi.

İlgili Haberler

📊 Döviz Kurları
🇺🇸 USD
46,4570₺ ▲0.06%
🇪🇺 EUR
53,1254₺ ▼0.24%
🇬🇧 GBP
61,5373₺ ▲0.15%

Hava Durumu

🌤
24.1°C
Çoğunlukla açık
Hissedilen
24.1°
Min/Max
20°/28°
Nem
67%

♈ Günün Burçları

22 Haziran 2026