Sağlık-Sen Şırnak Şubesi yönetimi, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde yeni görevlerine başlayan yöneticilere yönelik bir nezaket ziyareti gerçekleştirdi. Ziyaret kapsamında, kurum bünyesinde görev yapan sosyal hizmet çalışanlarının sahada karşılaştığı problemler ve beklentiler de gündeme getirildi.
Sorunlar ve Beklentiler Ele Alındı
Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı S.A., yönetim kurulu üyeleri ve iş yeri temsilcilerinden oluşan heyetle birlikte İl Müdürlüğü'nü ziyaret etti. Görüşmede, İl Müdür Yardımcısı M.T., ŞÖNİM Kuruluş Müdürü A.Ç. ve Konukevi Kuruluş Müdürü S.A.'ya yeni görevlerinde başarı dilekleri iletildi. Toplantıda, sendikal faaliyetlerin yanı sıra hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik stratejik öneriler üzerinde duruldu.
Ziyaret sırasında, sosyal hizmet çalışanlarının sahadaki çalışma koşulları ve talepleri doğrudan kurum yöneticilerine aktarıldı. Yapılan görüşmelerde, çalışanlardan gelen şikayet ve beklentilerin çözüm odaklı bir yaklaşımla değerlendirilmesi hedeflendi. Kurum ile sendika arasındaki iletişimin, hizmet süreçlerini iyileştireceği vurgulandı.
"Yeni görevlerine başlayan kıymetli yöneticilerimize hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Bunun yanında sahada yaptığımız sendikal çalışmalar sırasında çalışanlarımızdan aldığımız talep, sorun ve beklentileri de kendileriyle paylaşarak istişare etme fırsatı bulduk. Ortak hedefimiz, sosyal hizmet çalışanlarımızın daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesidir. Misafirperverliklerinden dolayı değerli yöneticilerimize teşekkür ediyor, görevlerinde üstün başarılar diliyoruz"
Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı S.A., sosyal hizmet personelinin özverili bir şekilde çalıştığını belirtti. Görüşme, karşılıklı iyi niyet temennileri ve hatıra fotoğrafı çekimi ile tamamlandı.