Kütahya'da bir okul bünyesinde gerçekleştirilen etkinlikte ikram edilen yemeklerin ardından 25 kişi rahatsızlandı. Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen programın ardından sağlık sorunları yaşayan katılımcılar tedavi altına alındı.
Edinilen bilgilere göre, etkinlik kapsamında öğrencilere ve davetlilere pilav ve tavuk ikram edildi. İkramların tüketilmesinden bir süre sonra bazı öğrencilerin ve yetişkinlerin mide bulantısı ile kusma şikayetleri olduğu tespit edildi. Şikayetlerin yayılması üzerine bölgedeki sağlık kuruluşlarına yoğun başvuru yapıldı.
Kütahya Şehir Hastanesi acil servisine gıda zehirlenmesi şüphesiyle müracaat edenlerin dağılımı, 21 öğrenci ve 4 yetişkin olarak açıklandı. Hastaneye kaldırılan toplam 25 kişinin tedavilerine devam edildiği bildirildi.
Yaşanan olayın ardından yetkililer tarafından geniş çaplı bir inceleme başlatıldı. Zehirlenmeye sebebiyet verdiği düşünülen gıdaların ve etkinliğin detaylarının araştırılması sürdürülüyor.