Usta oyuncu Hülya Koçyiğit, sinema dünyasının önemli isimlerinden Kadir İnanır'ın vefatı dolayısıyla derin bir üzüntü içerisinde olduğunu belirtti. Birçok filmde birlikte rol aldığı merhum oyuncu hakkında duygularını paylaşan Koçyiğit, Türk sineması için büyük bir kaybın yaşandığını ifade etti.
'Türk Milleti Onu Severek İzledi'
Sözcü TV ekranlarında yayınlanan İçinizden Biri programına canlı bağlantı kuran Koçyiğit, Kadir İnanır'ın karakteri ve toplumsal duruşuna değindi. İnanır'ın çok erken bir yaşta kaybedildiğini vurgulayan sanatçı, şu ifadeleri kullandı: "TÜRK MİLLETİ ONU SEVEREK İZLEDİ".
İnanır'ın temiz bir kalbe sahip olduğunu ve bu yönünün ancak kendisiyle yakın çalışanlar tarafından anlaşılabileceğini dile getiren Koçyiğit, sanatçının toplumsal barışa olan inancını hatırlattı. İnanır'ın barış ve kalkınma idealleri doğrultusunda Akil İnsan olarak görev aldığını belirterek, bu süreçte haksız eleştirilere maruz kaldığını savundu.
'Ellerinden Tutup Teşekkür Etmek İsterdim'
Vefat eden meslektaşına son dönemde ulaşamadığını belirten Hülya Koçyiğit, sağlık durumunu eşi aracılığıyla takip etmeye çalıştığını söyledi. Koçyiğit, konuşmasını şu sözlerle tamamladı: "ELİNDEN TUTUP 'SENİ SEVİYORUM HER ŞEY İÇİN TEŞEKKÜRLER' DEMEK İSTERDİM". Merhumun yerinin asla dolmayacağını ifade eden usta oyuncu, tüm sevenlerine başsağlığı dileklerini iletti.