19 Haziran tarihinde Eldirek Mahallesi'nde meydana gelen ve bir kişinin yaşamını yitirmesiyle sonuçlanan olayla ilgili yargı süreci devam ediyor. O.K. ile komşusu Ramazan Çalışkan arasında çıkan tartışmanın silahlı saldırıya dönüşmesi üzerine başlatılan soruşturmada, şüphelinin mahkeme huzurundaki beyanları dikkat çekti.
Olay günü yaşananlar neticesinde, Ramazan Çalışkan hayatını kaybederken, eşi E.Ç. ve 13 yaşındaki kızı E.Ç. saçmaların isabet etmesi sonucu yaralandı. Ağır yaralanan anne hastanede tedavi altına alınırken, olay sonrası kaçan ve daha sonra jandarma ekiplerine teslim olan O.K., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Mahkemede ifade veren zanlı, saldırıyı komşusunun sürgülü demir kapısından çıkan gürültü nedeniyle gerçekleştirdiğini öne sürdü. Sözlü tartışmanın ardından sinir krizi geçirdiğini iddia eden O.K.,
"Hedef gözetmeksizin iki el ateş ettim. Amacım kimseyi öldürmek değildi"sözleriyle kendini savundu.
Yaklaşık altı yıldır psikiyatrik tedavi gördüğünü ve düzenli ilaç kullandığını beyan eden zanlı, yaşanan olaydan dolayı pişmanlık duyduğunu belirterek, “Keşke ben ölseydim ama kimse zarar görmeseydi” ifadelerini kullandı. Olayla ilgili adli soruşturma devam ediyor.