Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi.
Gerçekleştirilen görüşme kapsamında, Türkiye-İran ikili ilişkileri ile bölgesel ve küresel ölçekteki gelişmeler detaylı bir şekilde ele alındı.
Görüşme sırasında Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran-ABD mutabakatının memnuniyet verici bir gelişme olduğunu ifade etti. Türkiye'nin, söz konusu sürecin barışçıl bir şekilde sonuçlanması adına gerekli tüm desteği sağlamaya hazır olduğu vurgulandı.
İki lider arasındaki diyalog, bölgesel istikrarın korunması ve ikili iş birliğinin güçlendirilmesi noktasında kritik bir önem taşıyor.