Gaziantep'in Batıkent Mahallesi'nde bulunan Vadi Park içerisinde, iki lise öğrencisi arasında henüz belirlenemeyen bir sebeple tartışma yaşandı. Şehit Ali Polat Anadolu Lisesi öğrencileri arasında çıkan gerginlik, kısa sürede fiziksel kavgaya dönüştü.
Edinilen bilgilere göre, 12'nci sınıf öğrencisi H.A. (18), tartışma esnasında yanında taşıdığı bıçakla 10'uncu sınıf öğrencisi Ç.G.'yi yaraladı. Olayın ardından çevredekilerin ihbarı üzerine bölgeye sağlık ve emniyet ekipleri sevk edildi.
Yaralanan Ç.G., olay yerindeki ilk müdahalesinin ardından Gaziantep Üniversite Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastanede gerçekleştirilen operasyonun ardından yoğun bakım ünitesine alınan öğrencinin hayati tehlikesinin devam ettiği bildirildi.
Olayın ardından kaçan zanlı H.A., emniyet güçlerinin gerçekleştirdiği çalışma neticesinde yakalanarak gözaltına alındı. Emniyet birimleri tarafından olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlatıldı.