Endonezya'nın Surabaya şehrinde, trafik ve çevre kirliliğiyle mücadele kapsamında otobüse para yerine çöp ile binme uygulaması başlatıldı. Bu sistemle ayda 6 ton plastik atık toplanıyor.
1 ay önce
Hava durumu, namaz vakitleri ve konum-bazlı içerik için.
Sonuç bulunamadı.
Bu web sitesi, deneyiminizi iyilestirmek icin cerezleri kullanmaktadir. Cerez Politikasi